В нашій гімназії проведені тематичні уроки "Я обираю здорові звички!"

Я обираю здорові звички!

Автор | 21:03:00 Комментариев нет

В нашій гімназії проведені тематичні уроки "Я обираю здорові звички!"



Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 14.09.2017 №1\9.2-493 «Про проведення уроку «Я обираю здорові звички», листа Департаменту освіти і науки Запорізької ОДА від 25.09.2017 № 3373_03.2-14 були проведені уроки з основ здоров’я серед учнів 5-9 класів на тему «Я обираю здорові звички» з використанням активних та інтерактивних методів, елементів тренінгових занять. 

Мета уроку: формування в учнів ключових компетентностей, відповідно до Концепції Нової української школи.




Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

0 Comments:

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!