У квітні цього року була на КПК з основ здоров'я, що проводив ЗОІППО. 

Мої КПК 2018

Автор | 12:09:00 Комментариев нет

У квітні цього року була на КПК з основ здоров'я, що проводив ЗОІППО. 

Дуже хочеться відмітити організацію та цікавий і творчий підхід до навчання куратора Півненко Юлії Володимирівни.
Взагалі, мені дуже подобається все, що робить Юлія Володимирівна: чи то засідання творчої групи, чи то семінар, чи курси. Її заходи завжди мають практичне направлення, відповідають сучасним вимогам викладання предмету "Основи здоров'я".
Найперше враженя було від аудіторії, бо ми навчались у спортивній залі. :) І скажу, що ця ідея - дуже вдала! Ми мали можливість не тільки слухати лекції викладачів, а і об'єднуватись у групи, виконувати практичні завдання, презентувати свої проекти, займатись спортивними і дихательними вправами. 
Курси були ДУЖЕ цікавими, інтерактивними і корисними. Кожного дня йшла на заняття з думкою:"А що буде сьогодні?"
Ми малювали, писали, презентували проекти, складали сенкан, розігрували ситуативні задачки, правильно дихали, стрибали, бігали, виконували безліч всяких оздоровчих вправ, навіть лежали на матах і танцювали :) 


Ми працювали з коп'ютером і онлайн-сервісами, знайомились з новими мобільними додатками і брали участь у веб-квесті... 

Хочеться відмітити позитивне і дружнє налаштування групи. У мене було відчуття нібито я всіх давним-давно знаю! Саме з таким складом курсантів я б навчалась ще і ще! Дякую, колеги, за приємні спогади і спілкування!
Наприкінці курсів кожен з нас мав портфоліо з дуже корисними наробками. І це дорого коштує!!!
Саме такі курси потрібні: багато-багато практичних вправ, корисні методичні рекомендації, творчі проекти, які можна впроваджувати під час своєї роботи.
Велике дякую, Юліє Володимирівно, за два тижня, що пройшли з користю і задоволенням!












Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

0 Comments:

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!