Я вперше спробувала провести тематичне оцінювання у вигляді квесту. Вийшло цікаво!

Квест - це завжди цікаво!

Автор | 12:42:00 2 ком.


Я вперше спробувала провести тематичне оцінювання у вигляді квесту. Вийшло цікаво!


Цього навчального року я викладаю "Основи здоров'я" тільки в 5-6 класах. Це найулюбленіші мої паралелі класів, бо все, що не заплануєш, запропонуєш, проходить на "Вау!"

Люблю експерементувати, тому спробувала провести підсумки вивчення перших тем з предмету у вигляді квесту.

Я використала ідею, про яку вже розповідала у своєму блозі. 

Тобто в квесті були QR-коди, маршрутні листи, букви, які треба було скласти у відповідне слово та навчальні завдання. Цього разу закодоване слово було - "здоровье". Для 5 класу я закодувала по дві букви разом в одному QR-коді,  для 6 класу завдання ускладнила і закодувала по 1 букві.

Коди я заховала тільки у своєму кабінеті, бо на першому поверсі проходив благодійний ярмарок і наша гра не повинна була заважати іншим.

Підсумком гри для 5 класів було таке завдання: намалювати плакат-рекламу, який би розповідав про те, як здоров'я  може допомогти потоваришувати із шкільними предметами (програмне завдання).

6 класи мали додаткові завдання, кожна група своє, наприклад:

Чи ось таке:

Додаткові завдання були унікальними для кожної групи квестерів, я їх розташувала поряд із QR-кодом, який не дублювався у інших маршрутах. Так я мала змогу перевірити чи вірно група відгадала завдання та знайшла саме той QR-код, про який шла мова у їхньому маршрутному листі.

Наприкінці уроку група повинна була презентувати свою роботу та оцінити ступень участі кожного свого гравця під час квесту.
   
Урок пройшов дуже швидко, весело та ефективно! 


Буду дуже рада отримати Ваш коментар. Дякую!


Предыдущее Главная страница

2 комментария:

  1. Дуже цікаво!Діти зацікавлені роботою, а вчитель результатом.


    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, п. Тетяно! Так, було цікаво і мені. :)

      Удалить

Ваш e-mail не будет опубликован. Спасибо за комментарий!