Міністерством освіти затверджена нова програма  з основ здоров'я. Пропоную ознайомитись з основними змінами,

Ключові зміни оновленої програми з основ здоров'я

Автор | 12:54:00 Комментариев нет
Міністерством освіти затверджена нова програма  з основ здоров'я. Пропоную ознайомитись з основними змінами,




що були внесені до програм членами робочих груп.
Аналіз пропозицій свідчить про усвідомлення дописувачами важливості навчального предмету «Основи здоров’я» в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу, бажання удосконалити його зміст задля формування здоров’язбережної компетентності, безпечної поведінки, здорового способу життя школярів, а також необхідності забезпечення збереження здоров’я учнів у навчально-виховному процесі.

Удосконалення програм здійснено з урахуванням потреби посилення реалізації провідних підходів у навчанні:
  • особистісно орієнтованого;
  • компетентнісного;
  • діяльнісного;
  • інтегрованого.
Таким чином у програмі «Основи здоров’я» зменшено обсяг теоретичного матеріалу і, відповідно, збільшено кількість практичних робіт та частку занять, що виконуються поза межами класу; збільшено кількість уроків, присвячених безпечній поведінці (Iнтернет, соціальні мережі, громадські місця; підозрілі предмети / забуті речі тощо)

Також узято до уваги зауваження дописувачів щодо необхідності поліпшення стану викладання предмету та належної підготовки вчителя. У вступі окреслено важливість ролі вчителя предмета «Основи здоров’я» щодо організації освітнього процесу, використання активних методів навчання, зокрема – навчання на основі життєвих навичок.

Інформація з сайту http://osvita.ua/school/reform/56113/
Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

0 Comments:

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!