Беру участь в VIIІ Міській виставці педтехнологій. Запрошую познайомитись із досвідом.

VIIІ Міська виставка педагогічних технологій

Автор | 22:55:00 8 ком.

Беру участь в VIIІ Міській виставці педтехнологій. Запрошую познайомитись із досвідом.


Буду дуже вдячна, якщо Вам сподобається досвід моєї роботи і Ви проголосуєте за нього на сайті виставки за посиланням


    Посилання на матеріали:
1.QR-квест на уроці основ здоров’я

4.Майстер-клас на засіданні МО вчителів основ здоров’я Олександрівського району
5. Журнал «Основи здоров’я» № 2 (86) – Лютий 2018
6. Журнал «Педагогічна майстерня» № 2 (86) – Лютий 2018


Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

8 коментарів:

  1. Тема надзвичайно актуальна, відповідає вимогам часу та уподобанням сучасних учнів. Теорія та практика дуже доступно і цікаво подана. Чудовий підбір додаткових матеріалів. Прямо бери і працюй! Захоплююсь і наслідую. Я Вашу книгу , п.Ірино, ще вивчаю. Підлаштовую розробки під своїх малюків. Величезне Вам спасибі. Бажаю достойної оцінки Вашої праці, вдячних учнів, розуміючих однодумців.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, п. Валентино! Дуже вдячна за коментар, мені приємно, що Ви можете знайти тут щось цікаве для себе. Я Вам теж бажаю успіхів, натхнення та задоволення від того, що Ви робите і не тільки на роботі!))))

      Видалити
  2. Шановна, Iрина Вiкторiвна, надзвичайно творчi, iнновацiйнi iдеi. Дуже доступно показано практичне використання на уроцi. QR-код в педагогiцi - це вiдкриття для мене особисто. Ваш досвiд цiкаво було вивчати, а також запозичити для власного використання на уроцi!Бажаю успiху та перемоги!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, п. Катерино, за підтримку та приємні слова! Буду дуже рада, якщо мій досвід стане Вам у нагоді.

      Видалити
  3. Дякую за клопітку працю. Сучасний вчитель, який не забороняє, а вчить дітей використвувати гаджети з користю. багато запозичила для себе. Бажаю перемоги!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, п. Олено! Приємно, що Ви змогли взяти щось корисне і для себе. Успіхів!

      Видалити
  4. Розумничка пані Ірина, дивуюся Вашій працетворчості, Ваша робота чудова. залишається просити Вас відкрити курси по вдосконаленю у викоористанні Ваших творчих наробок. Завдяки Вашему курсу, ровиваю свій сайт Дякую Вам гарно!!11

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, п. Людмило! Дуже рада, що наша з Вами співпраця дає такий гарний результат!

      Видалити

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!