Що таке QR-код, як його можна використовувати під час навчання?Про це вчителі основ здоров'я дізнались

QR-коди у навчанні: що, як і навіщо

Автор | 15:53:00 Комментариев нет
Що таке QR-код, як його можна використовувати під час навчання?Про це вчителі основ здоров'я дізнались





на  засіданні МО.





Сьогодні, на засіданні методичного об'єднання вчителів основ здоров'я, ми не тільки знайомились з тим що таке QR-код, як його створювати і де його можна використовувати під час освітнього процесу, а і працювали з програмою, що сканує код, погралися із QR-доміно та взяли участь в QR-квесті.

Сподіваюсь, що колегам сподобалось те, що вони почули, побачили та спробували.

Я дуже старалась! :)

Фото з МК:

Чекаю на відгуки, колеги! Для мене дуже важлива ваша думка.


Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

0 Comments:

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!