Тема Всесвітнього дня здоров’я 2018 року - Загальне охоплення послугами охорони здоров’я: для всіх і всюди, а гасло - «Здоров’я для всіх...

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

Автор | 14:48:00 Комментариев нет
Тема Всесвітнього дня здоров’я 2018 року - Загальне охоплення послугами охорони здоров’я: для всіх і всюди, а гасло - «Здоров’я для всіх».





У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. 
І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. 
Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. 
Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кажен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.

Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. 
У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. 
Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! 
Зі святом Вас!


Інформація з сайту https://www.dilovamova.com/index.php?page=10&holiday=68&year=2018


Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

0 Comments:

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!