Склалось так, що цього року у мене з'явився цікавий досвід з використання технології BYOD, який я відправила до редакції фахового жу...

Співпраця з ВГ Основа

Автор | 21:46:00 Комментариев нет
Склалось так, що цього року у мене з'явився цікавий досвід з використання технології BYOD, який я відправила до редакції фахового журналу ВГ "Основа"


Досвід опублікували в журналі "Основи здоров’я» № 2 (86) лютий 2018 р.



Потім я отримала новину, що мою роботу було опубліковано ще у двох журналах: «Педагогічна майстерня» № 2 (86) лютий 2018 р. та “Завучу. Усе для роботи” № 5-6 (221-222) березень 2018 р. 




Приємно, що редакція безкоштовно надсилає примірники журналів та сертифікати про публікацію. 

Дуже приємно співпрацювати з ВГ "Основа" 😊👍

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка

0 Comments:

Ваш e-mail не буде опублікован. Дякую за коментар!